Sklep motocyklowy | Aktualności | Wydarzenia motocyklowe | Baza motocykli | Opinie o produktach | Kontakt
Serwis Motocyklowy
Twój koszyk: 0 złProduktów: 0
SKLEP
producenci
aktualności
kalendarz wydarzeń
opinie o produktach
kontakt
Dopasuj części do motocykla:

klocki hamulcowe SBS 597 HS

Cena brutto: 109.48 zł

Indeks produktu: SM5773

Producent: SBS
Sztuk:

klocki hamulcowe SBS 597 HS

SBS (Scandinavian Brake Systems)

jest duńską firmą istniejącą od 1964 r, produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzania i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy klasy superbike, Moto GP oraz wyścigów długodystansowych. Ponadto klocki hamulcowe SBS montowane są fabrycznie w niektórych modelach motocykli Yamaha. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków oraz z karbonu. Klocki hamulcowe używane przez czołowych zawodników, między innymi takich jak: Andrzej Pawelec, James Toseland, Troy Corser, Shinja Nakano, Chris Vermeulen. Występują w kilku wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym "czuciem hamulca".

Proces produkcji klocków hamulcowych SBS opiera się na 3 podstawowych technologiach:

NRS (Nucap Retention System) - system przytrzymania okładziny.

System NRS jest stosowany by zapewnić mocniejsze połączenie płytki klocka z materiałem ciernym. Z NRS materiał cierny i płytka stają się jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe na przykład w przypadku wstrząsu lub wysokiej temperatury. System przytrzymania polega na zastosowaniu specjalnych haków odpowiednio ukierunkowanych na powierzchni płytki, które są wtopione w materiał cierny. Haki wykonane są specjalną metodą opatentowaną przez SBS.

UCT (Unifited Composite Technology) - technologia jednolitej mieszaniny.

Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne. Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.

DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - energetyczna obróbka powierzchni.

Obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć film pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Technologia DEST stosowana jest w klockach hamulcowych STREET EXCEL do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz na torze wyścigowym. Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego.



Rodzaje klocków SBS:

STREET

Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

STREET EXCEL

SBS STREET EXCEL to klocki hamulcowe wykonane za spieków, zaprojektowane do wszystkich współczesnych motocykli sportowych. Wykonane przy pomocy najwyższych technologii. Zostały zaprojektowane do użytku w sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki STREET EXCEL zapewniają szybkie odprowadzanie ciepła i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury. Produkowane w technologii UCT, klocki STREET EXCEL zostały stworzone by spełniać kompromis pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej. Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HS (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich i LS (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

OFF ROAD klocki hamulcowe SI

Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road. Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.

RACING Klocki hamulcowe RSI (RACING OFF ROAD)

Specjalne klocki do rywalizacji sportowej w Motocrossie. Wykonane ze spieków metali, o specjalnej recepturze zapewniają ponadprzeciętną, jednolitą i wolną od efektu fadingu siłę hamowania niezależnie od warunków terenowych i pogodowych. Ich parametry i zachowanie sprawdzane i polecane sa przez czołowe teamy MX1. Klocki są przeznaczone wyłącznie do jazdy wyczynowej, dostępne dla zacisków przednich i tylnych.

Klocki hamulcowe RS (ROAD RACING - SINTER)

Klocki hamulcowe RS - wykonane ze spieków - do przednich hamulców sportowych motocykli. Preferowane przez teamy sportowe oraz motocyklistów jeżdżących amatorsko po torze wyścigowym. Klocki RS dostępne są do większości modeli supersportowych motocykli.
Właściwości:
- nie wymagają wstępnego rozgrzewania
- wysoki współczynnik tarcia i stabilne „czucie” hamulców
- stałe właściwości hamulców w pełnym zakresie temperatur

Klocki hamulcowe DC (ROAD RACING - DUAL CARBON)

Klocki SBS DC Dual Carbon są wykonane z mieszaniny proszku węglowego i metalicznego. Posiadają dużą wytrzymałość na wysoką temperaturę i w takiej najlepiej działają. Wymagane jest stałe utrzymywanie wysokiej temperatury i dlatego dopuszczone są tylko na tor. Klocki z proszku węglowego posiadają takie właściwości, że podczas hamowania przy styku klocka ze stalową tarczą powstają wiązania pomiędzy atomami tarczy i klocka, zwiększające siłę hamowania. Klocki hamulcowe SBS DC Dual Carbon są używane w wyścigach motocyklowych przez zwycięskich zawodników klas Superstock, Supersport, Superbike oraz w wyścigach długodystansowych. Rekomendowane przez międzynarodowe władze sportów motocyklowych. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.
Właściwości:
- wyeliminowany efekt fadingu dzięki obróbce DEST
- wysoki współczynnik tarcia i progresywna charakterystyka hamowania
- wysoka stabilność termiczna
- stałe właściwości hamulców
- niskie zużycie klocków
- nie niszczą tarcz hamulcowych

Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]

Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.

Klocki hamulcowe DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]

Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych. Dostępne do wybranych modeli motocykli.
Właściwości:
- bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur
- efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu
- ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym



Kliknij tutaj aby pokazać listę motocykli do których pasuje ten produkt.


MarkaModelPojemnośćRok produkcjiMoc
Kawasaki ER 500 1997 34 PS, 25 KW
Kawasaki ER 500 1997 50 PS, 37 KW
Kawasaki ER 500 1998 34 PS, 25 KW
Kawasaki ER 500 1998 50 PS, 37 KW
Kawasaki ER 500 1999 34 PS, 25 KW
Kawasaki ER 500 1999 50 PS, 37 KW
Kawasaki ER 500 2000 34 PS, 25 KW
Kawasaki ER 500 2000 50 PS, 37 KW
Kawasaki GPX 600 1988 85 PS, 63 KW
Kawasaki GPX 600 1989 85 PS, 63 KW
Kawasaki GPX 600 1990 85 PS, 63 KW
Kawasaki GPX 600 1993 27/78 PS, 20/57 KW
Kawasaki GPX 600 1994 34/78 PS, 25/57 KW
Kawasaki GPX 600 1995 34/78 PS, 25/57 KW
Kawasaki GPX 600 1996 34/73 PS, 25/54 KW
Kawasaki GPX 600 1997 34/73 PS, 25/54 KW
Kawasaki GPX 600 1998 34/73 PS, 25/54 KW
Kawasaki GPX 600 1999 34/73 PS, 25/54 KW
Kawasaki GPX 750 1987 100 PS, 74 KW
Kawasaki GPX 750 1988 100 PS, 74 KW
Kawasaki GPZ 500 1993 27/50/60 PS, 20/37/44 KW
Kawasaki GPZ 900 1990 100 PS, 74 KW
Kawasaki GPZ 900 1991 100 PS, 74 KW
Kawasaki GPZ 900 1992 100 PS, 74 KW
Kawasaki GPZ 900 1993 100 PS, 74 KW
Kawasaki GPZ 900 1994 100 PS, 74 KW
Kawasaki GTR 1000 1994 92 PS, 68 KW
Kawasaki GTR 1000 1995 92 PS, 68 KW
Kawasaki GTR 1000 1996 98 PS, 72 KW
Kawasaki GTR 1000 1997 98 PS, 72 KW
Kawasaki GTR 1000 1998 98 PS, 72 KW
Kawasaki GTR 1000 1999 98 PS, 72 KW
Kawasaki GTR 1000 2000 98 PS, 72 KW
Kawasaki GTR 1000 2001 98 PS, 72 KW
Kawasaki GTR 1000 2002 98 PS, 72 KW
Kawasaki GTR 1000 2003 98 PS, 72 KW
Kawasaki KL 650 1989 27 PS, 20 KW
Kawasaki KL 650 1990 27 PS, 20 KW
Kawasaki KL 650 1991 27 PS, 20 KW
Kawasaki KL 650 1991 27/42 PS, 20/31 KW
Kawasaki KLE 500 1991 27/50 PS, 20/37 KW
Kawasaki KLE 500 1992 27/50 PS, 20/37 KW
Kawasaki KLE 500 1993 27/50 PS, 20/37 KW
Kawasaki KLE 500 1994 34/50 PS, 25/37 KW
Kawasaki KLE 500 1995 34/50 PS, 25/37 KW
Kawasaki KLE 500 1996 34/48 PS, 25/35 KW
Kawasaki KLE 500 1997 34/48 PS, 25/35 KW
Kawasaki KLE 500 1998 34/48 PS, 25/35 KW
Kawasaki KLE 500 1999 34/48 PS, 25/35 KW
Kawasaki KLE 500 2000 34/48 PS, 25/35 KW
Kawasaki KLE 500 2001 34/48 PS, 25/35 KW
Kawasaki KLE 500 2002 34/48 PS, 25/35 KW
Kawasaki KLE 500 2003 34/48 PS, 25/35 KW
Kawasaki KLE 500 2004 34/48 PS, 25/35 KW
Kawasaki KLE 500 2005 34/45 PS, 25/33KW
Kawasaki KLE 500 2006 34/45 PS, 25/33KW
Kawasaki KLE 500 2007 34/45 PS, 25/33KW
Kawasaki ZL 600 1995 34/61 PS, 25/45 KW
Kawasaki ZL 600 1996 34/61 PS, 25/45 KW
Kawasaki ZL 600 1997 34/61 PS, 25/45 KW
Kawasaki ZR 550 1991 50 PS, 37 KW
Kawasaki ZR 550 1992 50 PS, 37 KW
Kawasaki ZR 550 1993 27/50 PS, 20/37 KW
Kawasaki ZR 550 1994 34/50 PS, 25/37 KW
Kawasaki ZR 550 1995 34/50 PS, 25/37 KW
Kawasaki ZR 550 1996 34/50 PS, 25/37 KW
Kawasaki ZR 550 1997 34/50 PS, 25/37 KW
Kawasaki ZR 550 1998 34/50 PS, 25/37 KW
Kawasaki ZR 550 1999 34/50 PS, 25/37 KW
Kawasaki ZR 750 1991 27/72 PS, 20/53 KW
Kawasaki ZR 750 1992 27/72 PS, 20/53 KW
Kawasaki ZR 750 1993 27/50/72 PS, 20/37/53 KW
Kawasaki ZR 750 1994 34/50/72 PS, 25/37/53 KW
Kawasaki ZR 750 1995 34/50/72 PS, 25/37/53 KW
Kawasaki ZR 750 1996 34/50/76 PS, 25/37/56 KW
Kawasaki ZR 750 1997 34/50/76 PS, 25/37/56 KW
Kawasaki ZR 750 1998 34/50/76 PS, 25/37/56 KW
Kawasaki ZR 750 1999 34/50/76 PS, 25/37/56 KW
Kawasaki ZR 1100 1992 93 PS, 68 KW
Kawasaki ZR 1100 1993 93 PS, 68 KW
Kawasaki ZR 1100 1994 93 PS, 68 KW
Kawasaki ZR 1100 1995 34/93 PS, 25/68 KW
Kawasaki ZR 1100 1996 34/93 PS, 25/68 KW
Kawasaki ZR 1100 1997 34/93 PS, 25/68 KW
Kawasaki ZX-10 1000 1988 100 PS, 74 KW
Kawasaki ZX-10 1000 1989 100 PS, 74 KW
Kawasaki ZX-10 1000 1990 100 PS, 74 KW
Kawasaki ZZR 250 1990 ...
Kawasaki ZZR 250 1991 ...
Kawasaki ZZR 250 1992 ...
Kawasaki ZZR 250 1993 ...
Kawasaki ZZR 250 1994 ...
Kawasaki ZZR 250 1995 ...
Kawasaki ZZR 250 1996 ...
Kawasaki ZZR 250 1997 ...
Kawasaki ZZR 250 1998 ...
Kawasaki ZZR 250 1999 ...
Kawasaki ZZR 250 2000 ...
Kawasaki ZZR 250 2001 ...
Kawasaki ZZR 250 2002 ...
Kawasaki ZZR 250 2003 ...
Kawasaki ZZR 600 1990 27/50/98 PS, 20/37/72 KW
Kawasaki ZZR 600 1991 27/50/98 PS, 20/50/72 KW
Kawasaki ZZR 600 1992 27/50/98 PS, 20/37/72 KW
Kawasaki ZZR 1100 1990 100 PS, 74 KW
Kawasaki ZZR 1100 1991 100 PS, 74 KW
Kawasaki ZZR 1100 1992 100 PS, 74 KW
Kawasaki ZZR 1100 1993 100 PS, 74 KW
Suzuki DR 800 1991 50 PS, 37 KW
Suzuki DR 800 1991 27 PS, 20 KW
Suzuki DR 800 1992 50 PS, 37 KW
Suzuki DR 800 1992 27 PS, 20 KW
Suzuki DR 800 1993 50 PS, 37 KW
Suzuki DR 800 1993 27 PS, 20 KW
Suzuki DR 800 1994 50 PS, 37 KW
Suzuki DR 800 1994 34 PS, 25 KW
Suzuki DR 800 1995 50 PS, 37 KW
Suzuki DR 800 1996 50 PS, 37 KW
Suzuki DR 800 1995 34 PS, 25 KW
Suzuki DR 800 1996 34 PS, 25 KW
Suzuki GS 450 1988 42 PS, 31 KW
Suzuki GS 450 1988 27 PS, 20 KW
Suzuki GS 500 1989 43 PS, 32 KW
Suzuki GS 500 1989 27 PS, 20 KW
Suzuki GS 500 1990 46 PS, 34 KW
Suzuki GS 500 1990 27 PS, 20 KW
Suzuki GS 500 1991 46 PS, 34 KW
Suzuki GS 500 1991 27 PS, 20 KW
Suzuki GS 500 1992 46 PS, 34 KW
Suzuki GS 500 1992 27 PS, 20 KW
Suzuki GS 500 1993 46 PS, 34 KW
Suzuki GS 500 1993 27 PS, 20 KW
Suzuki GS 500 1994 46 PS, 34 KW
Suzuki GS 500 1994 34 PS, 25 KW
Suzuki GS 500 1995 46 PS, 34 KW
Suzuki GS 500 1995 34 PS, 25 KW
Suzuki GSX 1100 1991 100 PS, 74 KW
Suzuki GSX 1100 1992 100 PS, 74 KW
Suzuki GSX 1100 1993 100 PS, 74 KW
Suzuki GSX 1100 1994 98 PS, 72 KW
Suzuki GSX 1100 1995 98 PS, 72 KW
Suzuki GSX 1100 1996 98 PS, 72 KW
Suzuki VX 800 1990 61 PS, 45 KW
Suzuki VX 800 1990 50 PS, 37 KW
Suzuki VX 800 1991 61 PS, 45 KW
Suzuki VX 800 1991 50 PS, 37 KW
Suzuki VX 800 1992 61 PS, 45 KW
Suzuki VX 800 1992 50 PS, 37 KW
Suzuki VX 800 1993 61 PS, 45 KW
Suzuki VX 800 1993 50 PS, 37 KW
Podobne produkty w tej kategorii: