Sklep motocyklowy | Aktualności | Wydarzenia motocyklowe | Baza motocykli | Opinie o produktach | Kontakt
Serwis Motocyklowy
Twój koszyk: 0 złProduktów: 0
SKLEP
producenci
aktualności
kalendarz wydarzeń
opinie o produktach
kontakt
Dopasuj części do motocykla:

klocki hamulcowe SBS 575 SI

Cena brutto: 106.75 zł

Indeks produktu: SM5834

Producent: SBS
Sztuk:

klocki hamulcowe SBS 575 SI

SBS (Scandinavian Brake Systems)

jest duńską firmą istniejącą od 1964 r, produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzania i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy klasy superbike, Moto GP oraz wyścigów długodystansowych. Ponadto klocki hamulcowe SBS montowane są fabrycznie w niektórych modelach motocykli Yamaha. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków oraz z karbonu. Klocki hamulcowe używane przez czołowych zawodników, między innymi takich jak: Andrzej Pawelec, James Toseland, Troy Corser, Shinja Nakano, Chris Vermeulen. Występują w kilku wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym "czuciem hamulca".

Proces produkcji klocków hamulcowych SBS opiera się na 3 podstawowych technologiach:

NRS (Nucap Retention System) - system przytrzymania okładziny.

System NRS jest stosowany by zapewnić mocniejsze połączenie płytki klocka z materiałem ciernym. Z NRS materiał cierny i płytka stają się jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe na przykład w przypadku wstrząsu lub wysokiej temperatury. System przytrzymania polega na zastosowaniu specjalnych haków odpowiednio ukierunkowanych na powierzchni płytki, które są wtopione w materiał cierny. Haki wykonane są specjalną metodą opatentowaną przez SBS.

UCT (Unifited Composite Technology) - technologia jednolitej mieszaniny.

Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne. Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.

DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - energetyczna obróbka powierzchni.

Obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć film pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Technologia DEST stosowana jest w klockach hamulcowych STREET EXCEL do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz na torze wyścigowym. Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego.



Rodzaje klocków SBS:

STREET

Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

STREET EXCEL

SBS STREET EXCEL to klocki hamulcowe wykonane za spieków, zaprojektowane do wszystkich współczesnych motocykli sportowych. Wykonane przy pomocy najwyższych technologii. Zostały zaprojektowane do użytku w sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki STREET EXCEL zapewniają szybkie odprowadzanie ciepła i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury. Produkowane w technologii UCT, klocki STREET EXCEL zostały stworzone by spełniać kompromis pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej. Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HS (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich i LS (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

OFF ROAD klocki hamulcowe SI

Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road. Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.

RACING Klocki hamulcowe RSI (RACING OFF ROAD)

Specjalne klocki do rywalizacji sportowej w Motocrossie. Wykonane ze spieków metali, o specjalnej recepturze zapewniają ponadprzeciętną, jednolitą i wolną od efektu fadingu siłę hamowania niezależnie od warunków terenowych i pogodowych. Ich parametry i zachowanie sprawdzane i polecane sa przez czołowe teamy MX1. Klocki są przeznaczone wyłącznie do jazdy wyczynowej, dostępne dla zacisków przednich i tylnych.

Klocki hamulcowe RS (ROAD RACING - SINTER)

Klocki hamulcowe RS - wykonane ze spieków - do przednich hamulców sportowych motocykli. Preferowane przez teamy sportowe oraz motocyklistów jeżdżących amatorsko po torze wyścigowym. Klocki RS dostępne są do większości modeli supersportowych motocykli.
Właściwości:
- nie wymagają wstępnego rozgrzewania
- wysoki współczynnik tarcia i stabilne „czucie” hamulców
- stałe właściwości hamulców w pełnym zakresie temperatur

Klocki hamulcowe DC (ROAD RACING - DUAL CARBON)

Klocki SBS DC Dual Carbon są wykonane z mieszaniny proszku węglowego i metalicznego. Posiadają dużą wytrzymałość na wysoką temperaturę i w takiej najlepiej działają. Wymagane jest stałe utrzymywanie wysokiej temperatury i dlatego dopuszczone są tylko na tor. Klocki z proszku węglowego posiadają takie właściwości, że podczas hamowania przy styku klocka ze stalową tarczą powstają wiązania pomiędzy atomami tarczy i klocka, zwiększające siłę hamowania. Klocki hamulcowe SBS DC Dual Carbon są używane w wyścigach motocyklowych przez zwycięskich zawodników klas Superstock, Supersport, Superbike oraz w wyścigach długodystansowych. Rekomendowane przez międzynarodowe władze sportów motocyklowych. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.
Właściwości:
- wyeliminowany efekt fadingu dzięki obróbce DEST
- wysoki współczynnik tarcia i progresywna charakterystyka hamowania
- wysoka stabilność termiczna
- stałe właściwości hamulców
- niskie zużycie klocków
- nie niszczą tarcz hamulcowych

Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]

Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.

Klocki hamulcowe DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]

Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych. Dostępne do wybranych modeli motocykli.
Właściwości:
- bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur
- efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu
- ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym



Kliknij tutaj aby pokazać listę motocykli do których pasuje ten produkt.


MarkaModelPojemnośćRok produkcjiMoc
Yamaha DT 50 1990 3,1 PS, 2,3 KW
Yamaha DT 50 1991 3,1 PS, 2,3 KW
Yamaha DT 50 1992 3,1 PS, 2,3 KW
Yamaha DT 50 1993 3,1 PS, 2,3 KW
Yamaha DT 50 1994 3,1 PS, 2,3 KW
Yamaha DT 50 1995 3,1 PS, 2,3 KW
Yamaha DT 50 1996 3,1 PS, 2,3 KW
Yamaha DT 50 1997 3,1 PS, 2,3 KW
Yamaha DT 80 1985 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1986 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1987 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1988 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1989 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1990 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1991 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1992 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1993 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1994 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1995 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1996 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 80 1997 9,5 PS, 7 KW
Yamaha DT 125 1991 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 1992 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 1993 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 1994 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 1995 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 1996 12/9,5 PS, 9/7 KW
Yamaha DT 125 1997 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 1997 10 PS, 7,4 KW
Yamaha DT 125 1998 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 1998 10 PS, 7,4 KW
Yamaha DT 125 1999 10 PS, 7,4 KW
Yamaha DT 125 1999 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 2000 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 2001 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 2000 14 PS, 10 KW
Yamaha DT 125 2001 14 PS, 10 KW
Yamaha DT 125 2002 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 2003 12 PS, 9 KW
Yamaha DT 125 2002 14 PS, 10 KW
Yamaha DT 125 2003 14 PS, 10 KW
Yamaha DT 125 2004 14 PS, 10 KW
Yamaha DT 125 2005 15 PS, 11 KW
Yamaha DT 125 2006 15 PS, 11 KW
Yamaha TDR 125 1993 12 PS, 9 KW
Yamaha TDR 125 1994 12 PS, 9 KW
Yamaha TDR 125 1995 12 PS, 9 KW
Yamaha TDR 125 1996 12 PS, 9 KW
Yamaha TDR 125 1997 15 PS, 11 KW
Yamaha TDR 125 1997 15 PS, 11 KW
Yamaha TDR 125 1998 15 PS, 11 KW
Yamaha TDR 125 1999 15 PS, 11 KW
Yamaha TDR 125 2000 15 PS, 11 KW
Yamaha TDR 125 2001 15 PS, 11 KW
Yamaha TDR 125 2002 15 PS, 11 KW
Yamaha TT 600 1985 ...
Yamaha TT 600 1986 ...
Yamaha TT 600 1987 ...
Yamaha TT 600 1988 ...
Yamaha XC 125 1996 9,5 PS, 7 KW
Yamaha XC 125 1997 9,5 PS, 7 KW
Yamaha XC 125 1998 9,5 PS, 7 KW
Yamaha XC 125 1999 9,5 PS, 7 KW
Yamaha XC 125 2000 ...
Yamaha XC 125 2000 8,7 PS, 6,4 KW
Yamaha XC 125 2001 8,7 PS, 6,4 KW
Yamaha XC 125 2002 8,7 PS, 6,4 KW
Yamaha XC 125 2003 8,7 PS, 6,4 KW
Yamaha XT 350 1985 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 350 1986 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 350 1986 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 350 1987 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 350 1987 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 350 1988 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 350 1989 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 350 1990 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 350 1988 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 350 1989 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 350 1990 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 350 1991 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 350 1992 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 350 1993 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 350 1994 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 350 1995 17 PS, 13 KW
Yamaha XT 600 1987 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1988 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1987 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1988 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1988 46 PS, 34 KW
Yamaha XT 600 1989 46 PS, 34 KW
Yamaha XT 600 1989 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1990 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1989 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1990 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1990 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1990 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1990 46 PS, 34 KW
Yamaha XT 600 1991 46 PS, 34 KW
Yamaha XT 600 1991 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1991 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1991 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1991 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1992 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1992 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1992 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1992 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1993 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1993 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1993 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1993 27 PS, 20 KW
Yamaha XT 600 1994 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1994 34 PS, 25 KW
Yamaha XT 600 1994 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1995 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1994 34 PS, 25 KW
Yamaha XT 600 1995 34 PS, 25 KW
Yamaha XT 600 1995 45 PS, 33 KW
Yamaha XT 600 1995 34 PS, 25 KW
Yamaha XT 600 1996 40 PS, 29 KW
Yamaha XT 600 1997 40 PS, 29 KW
Yamaha XT 600 1998 40 PS, 29 KW
Yamaha XT 600 1999 40 PS, 29 KW
Yamaha XT 600 2000 40 PS, 29 KW
Yamaha XT 600 2001 40 PS, 29 KW
Yamaha XT 600 2002 40 PS, 29 KW
Yamaha XT 600 2003 40 PS, 29 KW
Yamaha XTZ 660 1991 48 PS, 35 KW
Yamaha XTZ 660 1992 48 PS, 35 KW
Yamaha XTZ 660 1992 27 PS, 20 KW
Yamaha XTZ 660 1993 27 PS, 20 KW
Yamaha XTZ 660 1993 48 PS, 35 KW
Yamaha XTZ 660 1994 34 PS, 25 KW
Yamaha XTZ 660 1995 34 PS, 25 KW
Yamaha XTZ 660 1994 48 PS, 35 KW
Yamaha XTZ 660 1995 48 PS, 35 KW
Yamaha XTZ 660 1996 46 PS, 34 KW
Yamaha XTZ 660 1997 46 PS, 34 KW
Yamaha XTZ 660 1998 46 PS, 34 KW
Yamaha XTZ 660 1999 46 PS, 34 KW
Yamaha YBR 125 2005 12 PS, 9 KW
Yamaha YBR 125 2006 10,3 PS, 7,6 KW
Yamaha YZ 125 1988 ...
Yamaha YZ 250 1988 51 PS, 38 KW
Podobne produkty w tej kategorii: