Sklep motocyklowy | Aktualności | Wydarzenia motocyklowe | Baza motocykli | Opinie o produktach | Kontakt
Serwis Motocyklowy
Twój koszyk: 0 złProduktów: 0
SKLEP
producenci
aktualności
kalendarz wydarzeń
opinie o produktach
kontakt
Dopasuj części do motocykla:

klocki hamulcowe SBS 555 LF

Cena brutto: 102.20 zł

Indeks produktu: SM5992

Producent: SBS
Sztuk:

klocki hamulcowe SBS 555 LF

SBS (Scandinavian Brake Systems)

jest duńską firmą istniejącą od 1964 r, produkującą elementy hamulcowe do motocykli. Już w 1977 r była pierwszą firmą na świecie wykonującą bezazbestowe klocki hamulcowe. Ponad 40 lat temu firma postawiła na stały rozwój materiałów ciernych i procesów wytwarzania i dzięki temu produkty SBS znajdują się dziś na najwyższym światowym poziomie, który doceniają zawodnicy klasy superbike, Moto GP oraz wyścigów długodystansowych. Ponadto klocki hamulcowe SBS montowane są fabrycznie w niektórych modelach motocykli Yamaha. W ofercie SBS znajdują się klocki ceramiczne, ze spieków oraz z karbonu. Klocki hamulcowe używane przez czołowych zawodników, między innymi takich jak: Andrzej Pawelec, James Toseland, Troy Corser, Shinja Nakano, Chris Vermeulen. Występują w kilku wersjach: do codziennej jazdy szosowej, w teren oraz ekstremalnej rywalizacji na torze. Charakteryzują się wysokim współczynnikiem tarcia oraz precyzyjnym "czuciem hamulca".

Proces produkcji klocków hamulcowych SBS opiera się na 3 podstawowych technologiach:

NRS (Nucap Retention System) - system przytrzymania okładziny.

System NRS jest stosowany by zapewnić mocniejsze połączenie płytki klocka z materiałem ciernym. Z NRS materiał cierny i płytka stają się jedną integralną częścią, której rozerwanie jest niemożliwe na przykład w przypadku wstrząsu lub wysokiej temperatury. System przytrzymania polega na zastosowaniu specjalnych haków odpowiednio ukierunkowanych na powierzchni płytki, które są wtopione w materiał cierny. Haki wykonane są specjalną metodą opatentowaną przez SBS.

UCT (Unifited Composite Technology) - technologia jednolitej mieszaniny.

Unikalna technologia do uzyskiwania jednorodnej mieszaniny proszku ciernego, z którego wytwarzane są okładziny cierne. Jednorodność materiału zapewnia stałe właściwości wszystkich klocków tego samego rodzaju oraz równomierne zużywanie.

DEST (Dynamic Energy Surface Treatment) - energetyczna obróbka powierzchni.

Obróbka powierzchni ma na celu wyeliminowanie gazowania materiału ciernego. Gazowanie powstające w wysokiej temperaturze może utworzyć film pomiędzy tarczą a materiałem ciernym zmniejszając siłę hamującą. Technologia DEST stosowana jest w klockach hamulcowych STREET EXCEL do dynamicznej jazdy po drogach publicznych oraz na torze wyścigowym. Podczas obróbki DEST klocki hamulcowe poddawane są działaniu wysokiej temperatury, która powoduje całkowite odgazowanie materiału ciernego.



Rodzaje klocków SBS:

STREET

Klocki hamulcowe SBS STREET zostały wykonane z mieszaniny ceramicznej, zaprojektowane do użytku ulicznego, pozbawione azbestu i ołowiu. Zapewniają dużą wytrzymałość i doskonałe właściwości zarówno w mokrych jak i suchych warunkach, doceniane przez codziennych użytkowników i turystów motocyklowych. Produkowane w technologii UCT, która zapewnia jednorodną strukturę i równomierne zużywanie się. Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HF (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich, oraz LF (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

STREET EXCEL

SBS STREET EXCEL to klocki hamulcowe wykonane za spieków, zaprojektowane do wszystkich współczesnych motocykli sportowych. Wykonane przy pomocy najwyższych technologii. Zostały zaprojektowane do użytku w sytuacjach, gdzie niezmiernie ważne jest płynne i szybkie zatrzymanie. Klocki STREET EXCEL zapewniają szybkie odprowadzanie ciepła i nie tracą swoich właściwości pod wpływem temperatury. Produkowane w technologii UCT, klocki STREET EXCEL zostały stworzone by spełniać kompromis pomiędzy maksymalnym współczynnikiem tarcia, a minimalnym zużyciem tarczy hamulcowej. Klocki dostępne są w dwóch rodzajach: HS (High Friction- wysoki współczynnik tarcia) do przednich i LS (low friction- niski wsp. tarcia) do tylnych zacisków hamulcowych.

OFF ROAD klocki hamulcowe SI

Klocki hamulcowe SI wykonane ze spieków do wszystkich motocykli off – road. Zaprojektowane by spełnić wysokie wymagania dotyczące hamowania w trudnych warunkach takich jak wilgoć i błoto. Nie niszczą tarcz hamulcowych. Klocki SBS SI mają większą trwałość od fabrycznych i w całym zakresie swojej pracy utrzymują stałe właściwości.

RACING Klocki hamulcowe RSI (RACING OFF ROAD)

Specjalne klocki do rywalizacji sportowej w Motocrossie. Wykonane ze spieków metali, o specjalnej recepturze zapewniają ponadprzeciętną, jednolitą i wolną od efektu fadingu siłę hamowania niezależnie od warunków terenowych i pogodowych. Ich parametry i zachowanie sprawdzane i polecane sa przez czołowe teamy MX1. Klocki są przeznaczone wyłącznie do jazdy wyczynowej, dostępne dla zacisków przednich i tylnych.

Klocki hamulcowe RS (ROAD RACING - SINTER)

Klocki hamulcowe RS - wykonane ze spieków - do przednich hamulców sportowych motocykli. Preferowane przez teamy sportowe oraz motocyklistów jeżdżących amatorsko po torze wyścigowym. Klocki RS dostępne są do większości modeli supersportowych motocykli.
Właściwości:
- nie wymagają wstępnego rozgrzewania
- wysoki współczynnik tarcia i stabilne „czucie” hamulców
- stałe właściwości hamulców w pełnym zakresie temperatur

Klocki hamulcowe DC (ROAD RACING - DUAL CARBON)

Klocki SBS DC Dual Carbon są wykonane z mieszaniny proszku węglowego i metalicznego. Posiadają dużą wytrzymałość na wysoką temperaturę i w takiej najlepiej działają. Wymagane jest stałe utrzymywanie wysokiej temperatury i dlatego dopuszczone są tylko na tor. Klocki z proszku węglowego posiadają takie właściwości, że podczas hamowania przy styku klocka ze stalową tarczą powstają wiązania pomiędzy atomami tarczy i klocka, zwiększające siłę hamowania. Klocki hamulcowe SBS DC Dual Carbon są używane w wyścigach motocyklowych przez zwycięskich zawodników klas Superstock, Supersport, Superbike oraz w wyścigach długodystansowych. Rekomendowane przez międzynarodowe władze sportów motocyklowych. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.
Właściwości:
- wyeliminowany efekt fadingu dzięki obróbce DEST
- wysoki współczynnik tarcia i progresywna charakterystyka hamowania
- wysoka stabilność termiczna
- stałe właściwości hamulców
- niskie zużycie klocków
- nie niszczą tarcz hamulcowych

Klocki hamulcowe RQ [ROAD RACING - CARBON TECH]

Klocki hamulcowe SBS RQ Carbon Tech to tylne klocki wykonane ze spieków węglowych przeznaczone dla zawodników, którzy intensywnie korzystają z tylnego hamulca w trakcie wyścigu np. dla stabilizacji toru jazy. Dostępne do większości seryjnych i wyczynowych zacisków hamulcowych montowanych w sportowych motocyklach.

Klocki hamulcowe DS [RACING ENDURANCE - Dual Sinter]

Klocki stworzone do wyścigów długodystansowych. Dostępne do wybranych modeli motocykli.
Właściwości:
- bardzo wysoki współczynnik tarcia, stała charakterystyka hamulców w pełnym zakresie temperatur
- efektywne działanie już na początku procesu hamowania nie wymagają rozgrzewania wyeliminowany efekt fadingu
- ekstremalnie niskie zużycie okładziny ciernej przeznaczone do użytku tylko na torze wyścigowym



Kliknij tutaj aby pokazać listę motocykli do których pasuje ten produkt.


MarkaModelPojemnośćRok produkcjiMoc
Yamaha FJ 1200 1986 98 PS, 72 KW
Yamaha FJ 1200 1987 98 PS, 72 KW
Yamaha FJ 1200 1988 100 PS, 74 KW
Yamaha FJ 1200 1989 100 PS, 74 KW
Yamaha FJ 1200 1990 100 PS, 74 KW
Yamaha FJ 1200 1991 100 PS, 74 KW
Yamaha FJ 1200 1991 100 PS, 74 KW
Yamaha FJ 1200 1992 100/98 PS, 74/72 KW
Yamaha FJ 1200 1993 100/98 PS, 74/72 KW
Yamaha FJ 1200 1994 100/98 PS, 74/72 KW
Yamaha FJ 1200 1992 100/98 PS, 74/72 KW
Yamaha FJ 1200 1993 100/98 PS, 74/72 KW
Yamaha FJ 1200 1994 100/98 PS, 74/72 KW
Yamaha FJ 1200 1995 100/98 PS, 74/72 KW
Yamaha FJ 1200 1996 100/98 PS, 74/72 KW
Yamaha FJ 1200 1997 100/98 PS, 74/72 KW
Yamaha FZ 750 1985 100 PS, 74 KW
Yamaha FZ 750 1986 100 PS, 74 KW
Yamaha FZ 750 1987 100 PS, 74 KW
Yamaha FZ 750 1988 100 PS, 74 KW
Yamaha FZ 750 1989 100 PS, 74 KW
Yamaha FZ 750 1990 100 PS, 74 KW
Yamaha FZ 750 1991 100 PS, 74 KW
Yamaha FZ 750 1992 100 PS, 74 KW
Yamaha FZ 750 1993 100 PS, 74 KW
Yamaha FZ 750 1994 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 600 1989 91 PS, 67 KW
Yamaha FZR 600 1989 50 PS, 37 KW
Yamaha FZR 600 1989 27 PS, 20 KW
Yamaha FZR 600 1990 91 PS, 67 KW
Yamaha FZR 600 1990 50 PS, 37 KW
Yamaha FZR 600 1990 27 PS, 20 KW
Yamaha FZR 600 1991 91 PS, 67 KW
Yamaha FZR 600 1991 50 PS, 37 KW
Yamaha FZR 600 1991 27 PS, 20 KW
Yamaha FZR 600 1992 91 PS, 67 KW
Yamaha FZR 600 1992 50 PS, 37 KW
Yamaha FZR 600 1992 27 PS, 20 KW
Yamaha FZR 600 1993 91 PS, 67 KW
Yamaha FZR 600 1993 50 PS, 37 KW
Yamaha FZR 600 1993 27 PS, 20 KW
Yamaha FZR 600 1994 98 PS, 72 KW
Yamaha FZR 600 1994 34 PS, 25 KW
Yamaha FZR 600 1995 98 PS, 72 KW
Yamaha FZR 600 1995 34 PS, 25 KW
Yamaha FZR 750 1987 ...
Yamaha FZR 750 1988 ...
Yamaha FZR 750 1989 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 750 1990 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 750 1991 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 750 1992 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 1000 1987 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 1000 1988 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 1000 1990 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 1000 1991 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 1000 1992 100 PS, 74 KW
Yamaha FZR 1000 1993 98 PS, 72 KW
Yamaha FZR 1000 1994 98 PS, 72 KW
Yamaha FZR 1000 1995 98 PS, 72 KW
Yamaha FZX 750 1987 94 PS, 69 KW
Yamaha FZX 750 1988 94 PS, 69 KW
Yamaha FZX 750 1989 94 PS, 69 KW
Yamaha GTS 1000 1993 98 PS, 72 KW
Yamaha GTS 1000 1993 98 PS, 72 KW
Yamaha GTS 1000 1994 98 PS, 72 KW
Yamaha GTS 1000 1995 98 PS, 72 KW
Yamaha GTS 1000 1994 98 PS, 72 KW
Yamaha GTS 1000 1995 98 PS, 72 KW
Yamaha GTS 1000 1996 98 PS, 72 KW
Yamaha GTS 1000 1997 98 PS, 72 KW
Yamaha GTS 1000 1998 98 PS, 72 KW
Yamaha GTS 1000 1999 98 PS, 72 KW
Yamaha RD 350 1983 50/59 PS, 43/20 KW
Yamaha RD 350 1984 50/27 PS, 37/20 KW
Yamaha RD 500 1984 88 PS, 65 KW
Yamaha RD 500 1985 88 PS, 65 KW
Yamaha TDM 850 1991 50 PS, 37 KW
Yamaha TDM 850 1991 78 PS, 57 KW
Yamaha TDM 850 1992 50 PS, 37 KW
Yamaha TDM 850 1992 78 PS, 57 KW
Yamaha TDM 850 1993 50 PS, 37 KW
Yamaha TDM 850 1993 78 PS, 57 KW
Yamaha TDM 850 1994 78 PS, 57 KW
Yamaha TDM 850 1995 78 PS, 57 KW
Yamaha TDM 850 1996 78 PS, 57 KW
Yamaha TDM 850 1996 80 PS, 59 KW
Yamaha TDM 850 1997 80 PS, 59 KW
Yamaha TDM 850 1998 80 PS, 59 KW
Yamaha TDM 850 1999 80 PS, 59 KW
Yamaha TDM 850 2000 82 PS, 60 KW
Yamaha TDM 850 2001 82 PS, 60 KW
Yamaha TRX 850 1996 83 PS, 61 KW
Yamaha TRX 850 1997 83 PS, 61 KW
Yamaha TRX 850 1998 83 PS, 61 KW
Yamaha TRX 850 1999 83 PS, 61 KW
Yamaha TZR 125 1993 ...
Yamaha VMX-12 1200 1985 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1986 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1987 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1985 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1986 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1987 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1988 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1989 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1988 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1989 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1990 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1990 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1991 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1991 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1992 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1993 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1992 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1993 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1994 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1994 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1995 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1995 145 PS, 107 KW
Yamaha VMX-12 1200 1996 98 PS, 72 KW
Yamaha VMX-12 1200 1997 98 PS, 72 KW
Yamaha VMX-12 1200 1998 98 PS, 72 KW
Yamaha VMX-12 1200 1999 145/98 PS, 107/72 KW
Yamaha VMX-12 1200 2000 145/98 PS, 107/72 KW
Yamaha VMX-12 1200 2001 140/98 PS, 103/72 KW
Yamaha VMX-12 1200 2002 140/98 PS, 103/72 KW
Yamaha XJ 600 1984 73 PS, 54 KW
Yamaha XJ 600 1984 50 PS, 37 KW
Yamaha XJ 600 1985 50 PS, 37 KW
Yamaha XJ 600 1985 73 PS, 54 KW
Yamaha XJ 600 1986 50 PS, 37 KW
Yamaha XJ 600 1987 50 PS, 37 KW
Yamaha XJ 600 1988 50 PS, 37 KW
Yamaha XJ 600 1986 73 PS, 54 KW
Yamaha XJ 600 1987 73 PS, 54 KW
Yamaha XJ 600 1988 73 PS, 54 KW
Yamaha XJ 600 1989 50 PS, 37 KW
Yamaha XJ 600 1989 72 PS, 53 KW
Yamaha XJ 600 1990 72 PS, 53 KW
Yamaha XJ 600 1990 50 PS, 37 KW
Yamaha XJ 600 1991 72 PS, 53 KW
Yamaha XJ 600 1991 50 PS, 37 KW
Yamaha XJ 750 1984 87 PS, 64 KW
Yamaha XJ 750 1985 ...
Yamaha XJ 900 1983 97 PS, 71 KW
Yamaha XJ 900 1984 97 PS, 71 KW
Yamaha XJ 900 1985 98 PS, 72 KW
Yamaha XJ 900 1985 98 PS, 72 KW
Yamaha XJ 900 1986 98 PS, 72 KW
Yamaha XJ 900 1986 98 PS, 72 KW
Yamaha XJ 900 1987 98 PS, 72 KW
Yamaha XJ 900 1988 98 PS, 72 KW
Yamaha XJ 900 1989 98 PS, 72 KW
Yamaha XJ 900 1990 98 PS, 72 KW
Yamaha XJ 900 1991 92 PS, 68 KW
Yamaha XJ 900 1992 92 PS, 68 KW
Yamaha XJ 900 1993 92 PS, 68 KW
Yamaha XJ 900 1994 92 PS, 68 KW
Yamaha XJ 900 1995 90 PS, 66 KW
Yamaha XJ 900 1996 90 PS, 66 KW
Yamaha XJ 900 1997 90 PS, 66 KW
Yamaha XJ 900 1998 90 PS, 66 KW
Yamaha XJ 900 1999 90 PS, 66 KW
Yamaha XJ 900 2000 90 PS, 66 KW
Yamaha XJ 900 2001 89 PS, 65 KW
Yamaha XJ 900 2002 89 PS, 65 KW
Yamaha XJ 900 2003 89 PS, 65 KW
Yamaha XJR 1200 1994 ...
Yamaha XJR 1200 1995 98 PS, 72 KW
Yamaha XJR 1200 1996 98 PS, 72 KW
Yamaha XJR 1200 1997 98 PS, 72 KW
Yamaha XJR 1200 1997 98 PS, 72 KW
Yamaha XJR 1200 1998 98 PS, 72 KW
Yamaha XJR 1200 1998 98 PS, 72 KW
Yamaha XJR 1300 1999 106/98 PS, 78/72 KW
Yamaha XJR 1300 1999 106/98 PS, 78/72 KW
Yamaha XJR 1300 2000 106/98 PS, 78/72 KW
Yamaha XJR 1300 2000 106/98 PS, 78/72 KW
Yamaha XJR 1300 2001 106/98 PS, 78/72 KW
Yamaha XJR 1300 2001 106/98 PS, 78/72 KW
Yamaha XV 750 1992 56 PS, 41 KW
Yamaha XV 750 1993 56 PS, 41 KW
Yamaha XV 750 1994 56 PS, 41 KW
Yamaha XV 1000 1986 ...
Yamaha XV 1000 1987 ...
Yamaha XV 1000 1988 64 PS, 47 KW
Yamaha XV 1100 1989 61 PS, 45 KW
Yamaha XV 1100 1990 61 PS, 45 KW
Yamaha XV 1100 1991 61 PS, 45 KW
Yamaha XV 1100 1992 61 PS, 45 KW
Yamaha XV 1100 1993 61 PS, 45 KW
Yamaha XVS 1100 1999 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2000 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2000 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2001 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2001 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2002 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2002 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2003 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2004 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2005 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2006 62 PS, 46 KW
Yamaha XVS 1100 2007 62 PS, 46 KW
Yamaha XVZ 1200 1984 99 PS, 73 KW
Yamaha XVZ 1200 1985 99 PS, 73 KW
Yamaha YZF 600 1996 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 600 1997 34 PS, 25 KW
Yamaha YZF 600 1997 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 600 1997 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 600 1998 34 PS, 25 KW
Yamaha YZF 600 1998 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 600 1998 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 600 1999 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 600 2000 34 PS, 25 KW
Yamaha YZF 600 2000 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 600 2000 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 600 2001 34 PS, 25 KW
Yamaha YZF 600 2001 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 600 2001 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1993 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1993 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1994 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1994 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1995 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1995 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1996 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1997 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1998 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1996 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1997 98 PS, 72 KW
Yamaha YZF 750 1998 98 PS, 72 KW
Podobne produkty w tej kategorii: