Sklep motocyklowy | Aktualności | Wydarzenia motocyklowe | Baza motocykli | Opinie o produktach | Kontakt
Serwis Motocyklowy
Twój koszyk: 0 złProduktów: 0
SKLEP
producenci
aktualności
kalendarz wydarzeń
opinie o produktach
kontakt
Dopasuj części do motocykla:

Zwrot/wymiana/reklamacje


Wymiana


Przewidujemy możliwość wymiany zamówionego produktu na inny pod warunkiem, iż produkt nie nosi żadnych śladów eksploatacji. Wymiana może dotyczyć wymiany na inny model, innego producenta pod warunkiem, że cena jest taka sama lub wyższa. Nie zwracamy różnicy wartości produktów podlegających wymianie. (W sytuacji gdy towar jest niezgodny z zamówieniem należy złożyć reklamację!)


Procedura wymiany:

  1. Prosimy o staranne wypełnienie formularzakliknij aby pobrać formularz wymiany. Jest to warunek konieczny wymiany. Dołączony formularz informuje nas o tym, iż Klient chce dokonać wymiany. Prosimy o czytelny podpis.
  2. *UWAGA formularz nie zapisuje się, należy go wypełnić i od razu wydrukować bądź wydrukować czysty formularz i wypełnić go ręcznie.


  3. Towar podlegający wymianie należy przesłać Pocztą Polską lub za pomocą firmy kurierskiej (koszt wysyłki ponosi Klient) na adres:

    MOTORHOUSE

    ul. Traugutta 21

    61-514 Poznań


    Na życzenie możemy zlecić kurierowi odbiór przygotowanej paczki od Klienta, po wcześniejszej wpłacie na konto kosztów przesyłki. W tym celu proszę się z nami skontaktować.


    Do wysyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu.


    Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien być zgodny z właściwościami rzeczy. Produkt powinien być zabezpieczony i odpowiednio zapakowany. Należałoby owinąć towar (razem z opakowaniem lub pudelkiem, jeśli takie były) papierem lub folią a następnie skleić taśmą bądź użyć koperty bąbelkowej.


    Wymieniony towar wysyłamy za pobraniem lub po wcześniejszej konsultacji po wpłacie na konto bankowe kwoty wysyłki (zależnej od gabarytów paczki – patrz cennik wysyłki) na podany poniżej numer konta:

    [Inteligo] - 50 1020 5558 1111 1767 3180 0003

    MOTORHOUSE

    ul. Traugutta 21

    61-514 Poznań


    WAŻNE – w tytule przelewu proszę wpisać: imię, nazwisko, nr ID zamówienia, informacja „Wymiana”

    (w tytule prosimy wpisywać tylko to co wyżej i nic więcej. Brak powyższych danych może utrudnić i opóźnić wymianę)


    Nieprzestrzeganie zasad wymiany będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.


    WAŻNE – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


Reklamacja


Reklamacja ma zastosowanie, gdy otrzymano towar uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem.


Procedura reklamacji:

  1. Na początku prosimy o staranne wypełnienie formularza reklamacjikliknij, aby pobrać formularz reklamacji. UWAGA – jest to warunek konieczny reklamacji. Dołączony formularz informuje nas o tym, iż Klient chce dokonać reklamacji. Prosimy o czytelny podpis.
  2. *UWAGA formularz nie zapisuje się, należy go wypełnić i od razu wydrukować bądź wydrukować czysty formularz i wypełnić go ręcznie.


  3. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu i przesłać Pocztą Polską lub za pomocą firmy kurierskiej (koszt odesłania towaru ponosi Klient) na adres:

    MOTORHOUSE

    ul. Traugutta 21

    61-514 Poznań


  4. Na życzenie możemy zlecić kurierowi odbiór przygotowanej paczki od Klienta, po wcześniejszej wpłacie na konto kosztów przesyłki. W tym celu proszę się z nami skontaktować w celu powiadomienia kuriera. Pieniądze należy wpłacić na konto bankowe w wysokości kwoty wysyłki (zależnej od gabarytów paczki – patrz cennik wysyłki) na podany poniżej numer konta:

    [Inteligo] - 50 1020 5558 1111 1767 3180 0003

    MOTORHOUSE

    ul. Traugutta 21

    61-514 Poznań


    WAŻNE – w tytule przelewu proszę wpisać: imię, nazwisko, nr ID zamówienia, informacja „Reklamacja”

    (w tytule prosimy wpisywać tylko to co wyżej i nic więcej. Brak powyższych danych może utrudnić i opóźnić wymianę)


    Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien być zgodny z właściwościami rzeczy. Produkt powinien być zabezpieczony i odpowiednio zapakowany. Należałoby owinąć towar (razem z opakowaniem lub pudelkiem, jeśli takie były) papierem lub folią a następnie skleić taśmą bądź użyć koperty bąbelkowej.


    W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów) serwismotocyklowy.pl zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty lub zaoferuje mu inne produkty.


    Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni.


    Serwismotocyklowy.pl nie odpowiada za niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, gdy Klient był świadom tej niezgodności lub, racjonalnie rzecz biorąc, powinien był wiedzieć.


    Reklamacji nie podlegają:

    • Uszkodzenia mechaniczne,
    • Wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu.
    • Błędnie zainstalowane części i elementy elektryczne.

    • WAŻNE – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.


Zwrot


Klient ma prawo zwrócić zakupioną rzecz w sklepie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwroty podlegają na zasadach ustawy z dnia 2.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumenta (Dz. U. nr 22, poz 271 z późn. zm.).


Procedura zwrotu:

  1. Na początku prosimy o wypełnienie formularza zwrotukliknij, aby pobrać formularz zwrotu. UWAGA – jest to warunek konieczny zwrotu. Dołączony formularz informuje nas o tym, iż Klient chce dokonać zwrotu towaru. Prosimy o czytelny podpis.
  2. *UWAGA formularz nie zapisuje się, należy go wypełnić i od razu wydrukować bądź wydrukować czysty formularz i wypełnić go ręcznie.


  3. Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu i przesłać Pocztą Polską lub za pomocą firmy kurierskiej (koszt odesłania towaru ponosi Klient) na adres:
  4. MOTORHOUSE

    ul. Traugutta 21

    61-514 Poznań


    Na życzenie możemy zlecić kurierowi odbiór przygotowanej paczki od Klienta, po wcześniejszej wpłacie na konto kosztów przesyłki. W tym celu proszę się z nami skontaktować w celu powiadomienia kuriera. Pieniądze należy wpłacić na konto bankowe w wysokości kwoty wysyłki (zależnej od gabarytów paczki – patrz cennik wysyłki) na podany poniżej numer konta:

    [Inteligo] - 50 1020 5558 1111 1767 3180 0003

    MOTORHOUSE

    ul. Traugutta 21

    61-514 Poznań


    WAŻNE – w tytule przelewu proszę wpisać: imię, nazwisko, nr ID zamówienia, informacja „Zwrot”

    (w tytule prosimy wpisywać tylko to co wyżej i nic więcej. Brak powyższych danych może utrudnić i opóźnić wymianę)


    Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien być zgodny z właściwościami rzeczy. Produkt powinien być zabezpieczony i odpowiednio zapakowany. Należałoby owinąć towar (razem z opakowaniem lub pudelkiem, jeśli takie były) papierem lub folią a następnie skleić taśmą bądź użyć koperty bąbelkowej.


    Procedurze zwrotu nie podlegają towary, które noszą widoczne ślady eksploatacji.


    Nieprzestrzeganie zasad zwrotu będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.


    Serwismotocyklowy.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.


    Zwrot pieniędzy nastąpi w terminie do 14 dni.


    WAŻNE – nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.