Sklep motocyklowy | Aktualności | Wydarzenia motocyklowe | Baza motocykli | Opinie o produktach | Kontakt
Serwis Motocyklowy
Twój koszyk: 0 złProduktów: 0
SKLEP
producenci
aktualności
kalendarz wydarzeń
opinie o produktach
kontakt
Dopasuj części do motocykla:

Pomoc


1. Jak się zarejestrować ?

2. Jak złożyć zamówienie ?

3. Sprawdzanie statusu zamówienia

4. Dostępność produktu

5. Ceny w sklepie internetowym to ceny netto czy brutto ?

6. Czas realizacji zamówienia

7. Wystawianie faktur VAT

8. Przesyłka została nadana lub doręczona lecz nadal jej nie mam…


  1. Jak się zarejestrować ?

  2. Klikamy na „Rejestracja” w prawym rogu panelu serwisu.





    Następnie wypełniamy dokładnie formularz rejestracyjny…





    Przepisujemy prawidłowo kod z obrazka i klikamy „Zarejestruj”





    Aby rejestracja mogła zakończyć się powodzeniem, musimy potwierdzić rejestrację klikając na link, który otrzymaliśmy w mailu.




  3. Jak złożyć zamówienie ?

  4. Szukaj interesującego Cię produktu według kategorii w menu po lewej stronie serwisu lub skorzystaj z wyszukiwarki dostępnej na górze po prawej stronie.


    Jeżeli nie znalazłeś/aś interesującego Cię produktu wpisz w wyszukiwarce producenta i szukaj według marki.


    Jeżeli nadal nie znajdujesz interesującego Cię produktu – prawdopodobnie takiego produktu nie ma w naszym sklepie internetowym lub jeszcze nie został wprowadzony do systemu. Zapytaj o niego korzystając z formularza kontaktowego na stronie. Możesz też zapytać o części lub inny produkt telefonicznie.


    Jeżeli znalazłeś interesujący Cię produkt – złóż zamówienie klikając na fioletowe pole „Dodaj do koszyka”.


    Jeżeli chcesz zakończyć transakcję kliknij na fioletowe pole „Realizuj zamówienie” pod podsumowaniem Twojego koszyka. Zostaniesz przekierowany na stronę, gdzie będziesz musiał się zalogować (jeśli masz założone konto) bądź będziesz mógł wybrać opcję realizacji zamówienia bez rejestracji.


    Następny krok to wypełnienie formularza danych osobowych niezbędnych do dokonania płatności i wysyłki zakupionego produktu.


    Potwierdzenie zamówienia – po złożeniu zamówienia otrzymasz maila z informacją potwierdzenia złożonego zamówienia. Twoje zamówienie może przybrać status „w realizacji/w oczekiwaniu”. Jeśli takich maili nie ma w skrzynce prosimy sprawdzić folder SPAM.


    Mail zawiera informację o szczegółach dokonania przelewu i wartości złożonego zamówienia.


    Od momentu zaksięgowania płatności paczka jest wysyłana w ciągu 24h.


    Proces składania zamówienia


    Zamówienie możemy składać bez konieczności rejestracji. Tak więc od razu wchodzimy do produktu, który nas interesuje, np. kombinezon skórzany Rebelhorn (tak jak na obrazku) i dodajemy produkt do koszyka.






    Następnie przechodzimy do realizacji zamówienia lub kontynuujemy zakupy w sklepie…






    Następnie przechodzimy do rejestracji i założenia konta bądź przechodzimy od razu do realizacji zamówienia. Posiadając jednak konto w naszym serwisie każdy Klient ma możliwość sprawdzenia statusu przesyłki oraz historii swoich zamówień. Zalecamy założenie konta. Proces rejestracji opisany jest punkt wyżej.






    Przechodzimy do realizacji zamówienia. W tym celu wypełniamy potrzebne dane do kontaktu i wysyłki.






    Następnie wybieramy sposób wysyłki i wpisujemy kod rabatowy.






    Tak wygląda nasze zamówienie…






    Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane na adres mailowy





  5. Sprawdzanie statusu zamówienia

  6. Osoby, który zrealizowały u nas zamówienie nie rejestrując się mogą sprawdzić status swojego zamówienia wpisując numer zamówienia w polu na dole strony (przy poleceniu „Sprawdź status zamówienia”). Osoby zarejestrowane w naszym serwisie mogą skorzystać z tego narzędzia dopiero po zalogowaniu się.





    Tak wygląda informacja o zamówieniu…






  7. Dostępność produktu
    • W przypadku złożenia zamówienia wysyłamy informację o dostępności produktu lub jego braku. Jeżeli produkt jest dostępny – wysyłamy w ciągu 24h.

      Jeżeli produktu jest tymczasowo brak, podajemy optymalny czas realizacji zamówienia.


  8. Ceny w sklepie internetowym to ceny netto czy brutto ?
    • Informujemy, iż ceny produktów w sklepie internetowym to ceny brutto (wraz z podatkiem VAT 23%).


  9. Czas realizacji zamówienia
    • Od momentu zaksięgowania zamówienia nadajemy paczkę w ciągu 24h. Jeżeli zaksięgowaliśmy wpłatę piątek wieczorem, wyślemy o ile to możliwe w sobotę, a ostatecznie w poniedziałek. Jeśli paczkę wysłaliśmy za pośrednictwem kuriera w poniedziałek to powinna ona dotrzeć do odbiorcy we wtorek. Uwaga! – Kurierzy nie dostarczają paczek w soboty, niedziele i święta.

      W przypadku wysłania paczki Pocztą Polską wysyłka może potrwać od 1-4 dni roboczych. W przypadku świąt lub nadzwyczajnych wydarzeń (np. strajk Poczty Polskiej) wysyłka może potrwać dłużej, nawet do 2 tygodni. Na to już nie mamy wpływu.

      W sytuacjach urlopowych zespołu serwisu motocyklowego podamy informację na stronie głównej o zaistniałej sytuacji.


  10. Wystawianie faktur VAT
    • Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT według danych podanych w zamówieniu.


  11. Przesyłka została nadana lub doręczona lecz nadal jej nie mam…
    • Jeśli przesyłka była nadana kurierem DPD, status przesyłki można wyśledzić tutaj -> sprawdź status przesyłki. Jeśli status został zmieniony na „doręczono” i Klient nadal jej nie otrzymał to wina najprawdopodobniej leży po stronie kuriera. W każdym razie prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z nami bądź z oddziałem firmy kurierskiej w celu ustalenia lokalizacji danej przesyłki.

      W przypadku wysłania paczki Pocztą Polską prosimy również o niezwłoczne skontaktowanie się z nami. W naszym interesie leży złożenie reklamacji niedoręczonej przesyłki.